საწრეო მუშაობის პროგრამა
სკოლა:კურზუს საჯარო სკოლა
სამიზნე ჯგუფი: 1X-კლასი
პედაგოგი: ზაური ჯიჯელავა
სასწავლო წელი: 2019 წ. პირველი
სემესტრი
მოსწავლეებისთვის დამატებითი საწრეო მუშაობა ისტორიაში .18-09,2/12
მიზნები
·
შეფასება და
ანალიზი
·
ისტორიულ წყაროზე მუშაობის უნარი
·
არგუმენტირებული მსჯელობის უნარ-ჩვევების გამომუშავება.
·
კრიტიკული აზროვნება
მეთოდი:
.პროექტი
·
დისკუსია.
·
არგუმენტირებული მსჯელობა
N
|
თვე და რიცხვი
|
თემა
|
1.
|
18-09
|
ქართველი ხალხის წარმომავლობა გვ8-23.
|
2.
|
25-09
|
დიაოხი და კოლხა გვ 28-37.
|
3.
|
02-10
|
ფილმის ყურება უქროს საწმისზე და.დისკუსია თემაზე
რა იყო ბერძნების კოლხაში მოგზაურობის ნამდვილი მიზეზი.
|
4.
|
09-10
|
ფარნავაზ მეფე არგუმენტირებული მსჯელობა .მის რეფორმებზე.გვ40-45
|
5.
|
16-10
|
პროექტი კულტურა და რელიგია
|
6.
|
21-10
|
ქრისტიანობის სახელმწიფო რელიგიად გამოცხადებაგვ.56-60
|
7.
|
25-10
|
ვახტანგ გორგასალის გამეფება,გვ74-78.
|
8.
|
31.10
|
დისკუსია თემაზე რატომ გახდა თბილისი საქართველოს
დედაქალაქი.
|
9.
|
6.11
|
არაბობა ქართლში.არგუმენტირებული მსჯელობა დაცვის
სიგელზე.გვ89-98,
|
10.
|
13-11
|
ბაგრატ მესამე 115-118გვ
|
11.
|
18-11
|
გიორგი პირველი და ბაგრატ მესამე გვ,123-128.არგუმენტებით
მსჯელობა.
|
12.
|
22.11
|
დავით აღმაშენებლის ეპოქის გაანალიზება,153-161გვ.
|
13.
|
27.11
|
დოკუმენტური ფილმის ყურება დავით აღმაშენებელზე,არგუმენტირებული
მსჯელობა..
|
14.
|
2-12
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
აღნიშნული საკითხების სიღრმისეული წვდომისათვის წინასწარ
გავამზადებ ყველა საჭირო რესურსს:
1)
წასაკითხი მასალა
ამობეჭდილი და სახელმძღვანელო.
2)
თაბახის ფურცლები
3)
ფანქრები
4)
დაფა. კომპიუტერი
Комментариев нет:
Отправить комментарий